فاطمه شهیده س
مظلومیت حضرت فاطمه زهرا س

زیباترین خیابان جهان

 

خیابانی با نام "رائو گونکالو د کاروالیو" در پورتو آلگره برزیل به دلیل پوشیده شدن با شاخ و برگ درختان خود به عنوان زیباترین خیابان جهان شناخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

شیخ سلفی و آرزوی جنگ با امام زمان (عج)

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عدنان عرعور، شیخ سلفی سوری که مقیم عربستان است، در سخنانی از تریبون تبلیغاتی خود موسوم به شبکه "شذا" گفت: امیدواریم انشاء الله زیر لوای پرچم لشکر سفیانی باشیم.

سفیانی کیست؟

احادیث وروایات درباره السفیانی متعدد و متواتر است. او «عثمان بن عنبسه» از فرزندان «خالد بن یزید بن معاویه است و چون از نسل ابوسفیان است، معروف به «سفیان» است. او مردی است با چهره‌ای ترسناک و آبله روست و چشمانی کبود دارد. او از سرزمینی خشک به نام «بیدا» که سرزمینی بی آب و علف در بین مکه و شام است، خروج می‌کند.




تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

معاویه در یک نگاه

مـعـاویـه فـرزنـد ابـوسـفـیـان رئیـس مـشـركـان مـكـه و دشـمـن دیـرینه اسلام بود.مـعـاویـه در اواخر حكومت ابوبكر به همراه برادرش یزیدبن ابى سفیان براى فتح شام به آنجا فرستاده شد و در سال 18 یا 19 كه برادرش در طاعون عمواش از دنیا رفت ، از سـوى عـمـر بـه امـارت شـام مـنـصـوب گـردیـد، و از آن سـال تـا پـایـان خـلافـت عـثـمـان والى شـام بـود

 

مـعـاویـه فـرزنـد ابـوسـفـیـان رئیـس مـشـركـان مـكـه و دشـمـن دیـرینه اسلام بود. وى در سال هشتم هجرى یعنى دو سال قبل از رحلت پیامبر صلّى اللّه علیه و آله در فتح مكه به نـاچـار اظـهار اسلام نمود و در شماره طلقاء (آزاد شدگان) در آمد. او در احادیث بسیارى از زبـان رسـول خـدا صـلّى اللّه عـلیـه و آله مـورد لعـن و نـفـریـن قـرار گـرفـتـه اسـت(1) و او و سایر بنى امیه در عالم رؤ یا به صورت بوزینگانى كـه بـر مـنـبـر پیامبر مى جهند به پیامبر نمایانده شدند و این خـاندان در قرآن كریم شجره ملعونه (درخت نفرین شده ) نامیده شده است.(2)

 

مـعـاویـه در اواخر حكومت ابوبكر به همراه برادرش یزیدبن ابى سفیان براى فتح شام به آنجا فرستاده شد و در سال 18 یا 19 كه برادرش در طاعون عمواش از دنیا رفت ، از سـوى عـمـر بـه امـارت شـام مـنـصـوب گـردیـد، و از آن سـال تـا پـایـان خـلافـت عـثـمـان والى شـام بـود و مـدت بـیـسـت انـدى سـال بـه هـمـراه سـایـر بـنـى امـیـه در حـكـومـت اسـلامـى ریـشـه دوانـد. در طول چهل سال امارت و حكومت جنایاتى از وى سرزد كه روى تاریخ را سیاه كرده است . او بـود كه شكایت ابوذر (رحمة اللّه ) را از شام به عثمان نوشت و سبب تبعید آن مظلوم تنها به ربذه و در نهایت ، مرگ غریبانه وى شد.

 

معاویه پس از به خلافت رسیدن على علیه السلام از بیعت با آن حضرت سر برتافت و بر آن حضرت یاغى شد. جنگ صفین را به راه انداخت و موجب كشته شدن بسیارى از اصحاب اخیار از جـمـله عـمـار یاسر گردید، علاوه آنكه با حیله و تزویر، مردان بزرگى چون محمد بن ابـى بـكـر و مالك اشتر را به شهادت رساند. در هنگامى كه على علیه السلام سرگرم قتال خوارج و امور دیگر بود چپاولگرانى امثال بسر بن ارطاة و سفیان بن عوف غامدى را مـى فرستاد و بر شهرهاى مكه ، مدینه ، یمن ، كوفه و بصره حمله مى كردند و دست به كـشتار و غارت مى زدند. وى یاران على علیه السلام را با مبالغ زیادى رشوه مى خرید و به سوى خود جلب مى كرد.

پـس از صـلح با امام حسن مجتبى علیه السلام ، همه مفاد قرارداد را زیر پا نهاد، بر روى مـنـبـر و در خـطـبـه هاى جمعه و جماعات و اعیاد آشكارا على علیه السلام را دشنام مى داد، از شـیـعیان آن حضرت پى جویى مى كرد و هر كس را گمان تشیع در او مى برد دستگیر مى كرد و به قتل مى رساند، از جمله حجربن عدى و یاران با وفایش ‍ را به شهادت رساند. امـام مـجـتـبـى عـلیـه السلام را مسموم كرد، یزید را به خلافت گمارد، اشرار بنى امیه را ولایـت بـخـشـیـد، و در از بـیـن بـردن نام مبارك رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله و سنت آن حضرت لحظه اى از پاى ننشست(3). آشكارا شراب مى خورد، ربا مى گرفت ، احكام اسلام را زیر و رو مى كرد حتى نماز جمعه را در روز چهارشنبه خواند و كسى بر او اعتراض نكرد.

چـنـدان مـردم را بـه تـبـلیغات سوء خود فریفته بود كه برخى از آنان گمان مى كردند پـیامبر صلّى اللّه علیه و آله خویشاوندى جز معاویه و دستیارانش ندارد(4). خـود را كـاتـب وحـى مـحـمـدى جـا زده بـود و بـه دلیـل آنـكـه خـواهـرش ام حـبـیـبـه هـمـسـر رسـول خـدا بـود خـود را خـال المـؤمـنین (دایى مؤ منان ) مى نامید، ولى به فرمان او محمد بن ابى بكر را كه او هم برادر عایشه و دایى مؤ منان بود كشتند و جنازه او را در پوست الاغى كرده آتش زدند!

 

با آنكه خود عملا دمى از عثمان حمایت نكرد و با آنكه مى دانست انقلابیون مدینه قصد كشتن عثمان را دارند به یارى او نشتافت ، همین كه عثمان كشته شد علم مخالفت برداشت ، پیراهن عثمان را بر نیزه كرد و به خونخواهى او برخاست و با این تزویر مردم شام را بر ضد على علیه السلام شورانید!

 

البته در تاریخ از سیاستمدارى ، بردبارى ، انجام امور عبادى ، هـمـت و پـشـتكار وى سخنها رفته است ، ولى باید یادآور شد كه وى همه اینها را در خدمت شیطنت و حقه بازى و حق ستیزى و خودمحورى قرار داده بود و به آنـهـا تـا آنـجـا پـایـبـند بود كه به سود وى تمام شود وگرنه جنایات ، بى رحمى ها، دروغها، تحریفها و اعمال شرك آلود و نفاق انگیز او و خاندانش به حدى است كه كتابهاى تاریخ و حدیث را سیاه كرده است . 

 

پی نوشت ها:

 

1. الغدیر 10/139 ـ 148.

 

2.سـوره اسـراء:آیه60 و روایات در ذیل آن و نیز روایات ذیل سوره قدر.

 

3.الغدیر 10/284 كه به مغیرة بن شعبه گفت : از پاى نخواهم نشست تا نام محمد را دفن كنم !

 

منبع: حسن بن علی علیهماالسلام، بیدارترین سردار

 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

تصاویررحلت پیامبر اکرم ص

 

 

 

 

 

b92c4074213a359264fe9bef98f750b4 كارت پستال رحلت حضرت محمد (ص)

 

 

 

677d41c9522ff6831d5bc5a3b82f955d كارت پستال رحلت حضرت محمد (ص)

 

 

 

076d451ef4a306aa14dfe6670b3b77cc كارت پستال رحلت حضرت محمد (ص)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

تصاویر شهادت امام رضا ع

 

عکس پس زمینه ویژه شهادت جانسوز امام رضا علیه السلام

 

 

 

عکس پس زمینه ویژه شهادت جانسوز امام رضا علیه السلام

 

 

 

عکس پس زمینه ویژه شهادت جانسوز امام رضا علیه السلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

تصاویر شهادت امام حسن مجتبی ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

فضیلت نماز شب و طریقه خواندن آن

 

امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمود: «نماز شب صورت را زیبا و خلق را نیكو و انسان را خوشبو می گرداند، رزق را زیاد و قرض را ادا می كند، اندوه را برطرف می سازد و چشم را جلا می دهد».[1] 
رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ فرمود: «نماز شب وسیله ای است برای خوشنودی خدا و دوستی ملائكه».[2] 
امام صادق ـ علیه السّلام ـ فرمود: «در خانه هایی كه نماز شب خوانده می شود و قرآن تلاوت می گردد، آن خانه ها نزد آسمانیان هم چون ستاره درخشانند».[3] 

[1] . بحار الانوار، ج 87، ص 153. 
[2] . همان منبع، ص 161. 
[3] . وافی، ج 2، ص 23. 

فضیلت نماز شب

۱) باعث خشنودی خدا و دوستی ملائکه است.
۲) باعث مباهات خداوند بر فرشتگان است.
۳) باعث درخشش برای اهل آسمان همانند ستارگان است.
۴) باعث روشنی دل است.
۵) باعث استجابت سریع دعا است.
۶) باعث پزیرش توبه و پاک شدن از گناهان از جانب حضرت حق است.
۷) باعث کفاره گناهان است.
۸) باعث زیبایی صورت و شادابی چهره و نورانی شدن آن در طول روز است.
۹) باعث سلامتی و تندرستی و رفع انواع بیماریهای جسمی و روحی است.
۱۰) باعث از بین رفتن غم و اندوه و تقویت نور چشم است.
۱۱) باعث تمسک یافتن به اخلاق انبیاء و اولیای خداوند است.
۱۲) باعث انجام دادن سنّت پیامبران و صالحان است.
۱۳) باعث تابش نور خدا به او می‌شود.
۱۴) باعث مهر و محبت و محبوب القلوب شدن بین مردم است.
۱۵) باعث افزایش عمر است.
۱۶) باعث جلب رزق و روزی فراوان و ادعای قرض است.
۱۷) باعث نوعی صدقه است.
۱۸) باعث نوشته شدن چهار ثواب بزرگ برای خود است.
۱۹) خداوند نه صف از ملائکه پشت سر نمازگزار قرار می‌دهد.
۲۰) کلید رفتن به بهشت و جواز عبور از پل صراط است.
۲۱) زینت آخرت و نور مؤمن در آخرت است.
۲۲) نماز شب همچون سایبانی در روز قیامت است بر سرش.
۲۳) نماز شب لباس بدن نمازگزار است در روز قیامت درحالیکه همه عریانند.
۲۴) نماز شب در روز قیامت همچون نوری در برابرش است و چشم نمازگزار نماز شب در روز قیامت شادمان است.
۲۵) نماز شب میان شخص نمازگزار و آتش جهنم همچون حائلی فاصله می‌گذارد.
۲۶) میزان اعمال خوب نمازگزار در روز قیامت سنگین است.
۲۷) نماز شب همچون تاجی در روز قیامت است بر سرش.
۲۸) چراغی است برای تاریکی قبر و برطرف کننده وحشت تاریکی قبر است.
۲۹) نماز شب همچون مشعلی نورانی است در تاریکی قبر
۳۰) نماز شب، نمازگزار را از عذاب قبر ایمن می‌کند و برات آزادی از آتش جهنم است.

جهت طریقه خواندن نماز شب به ادامه مطلب بروید                                                                                                                                                                         

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

اهانت جدید وهابیت به مقدسات شیعیان

در این کتاب که نام آن "دروغ بزرگ" است، روایات و اعتقادات شیعیان درباره صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) با استفاده از روایات مجعول وهابیت مورد تمسخر و فحاشی قرار گرفته است.

 فارس: عناصر فرقه وهابیت در اطراف قبرستان بقیع در مدینه کتابی موهن علیه مقدسات شیعیان به زبان فارسی در میان زایران ایرانی توزیع می‌کنند.

عناصر فرقه وهابیت اخیراً در اقدامی موهن، کتابی را ‌در بین زائران ایرانی مدینه توزیع می‌کنند که در آن گستاخی‌های وقیحانه‌ای علیه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) مطرح شده است.

در این کتاب که نام آن "دروغ بزرگ" است، روایات و اعتقادات شیعیان درباره صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) با استفاده از روایات مجعول وهابیت مورد تمسخر و فحاشی قرار گرفته است.

‌این کتاب که به زبان فارسی منتشر شده، فقط شیعیان ایرانی که برای سفر حج عازم عربستان سعودی شده‌اند را مورد هدف قرار داده است.

این عناصر وهابی با خودروهای ارگان‌های رسمی حکومت آل‌سعود معمولاً در ساعات منتهی به زمان برگزاری نماز جماعت در مسجدالنبی، در اطراف بقیع اقدام به توزیع این کتاب در بین زایران ایرانی می‌کنند.



تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

صد هزار تروریست وهابی، در خدمت آل سعود و به دنبال تخلیه خاورمیانه از شیعیان و مسیحیان

 

به گزارش «شیعه نیوز»، اطلاعات موثق از وجود طرح های بزرگ اطلاعات سعودی با رهبری "بندر بن سلطان" برای تخلیه کامل منطقه خاورمیانه از شیعیان و مسیحیان خبر می دهد.

این اطلاعات حاکی از آن است که طرح ها به دنبال نابودی شیعیان همگام با ایران در دولت های خلیج فارش از قبیل بحرین، کویت، شرق سعودی و... و نیز تبدیل کردن بلاد شام متشکل از سوریه، لبنان و فلسطین به پناهگاه های امن گروه های تکفیری برای انجام ماموریت مورد نظر است.

گزارش ها نشان می دهند که اطلاعات سعودی مدت تقریبا طولانی است که به دنبال اجرای طرح خالی کردن منطقه از پیروان مذاهب مخالف با تفکر ضاله وهابیت و در راس آنها شیعیان و مسیحیان است و به این منظور گروه های سلفی-وهابی بالغ بر صد هزار نفر را سازماندهی نموده ؛ تروریست هایی که به عملیات های گسترده در سطح منطقه از جمله لبنان، یمن و سپس به دنبال پشتیبانی از سلفی های مصر ، لیبی و... و در نهایت سیطره سلفی ها بر خاورمیانه برای حمایت از امنیت منطقه -به زعم خودشان- هستند.

فعال سیاسی "محمد عبدالعاطی النوبی" رئیس"اتحادیه بین المللی جوانان الازهر و صوفیه" مصردر اظهاراتی گفت: پشتیبانی آمریکا از جریان های افراط گرای اسلامی به دنبال حفاظت از امینت اسراییل در منطقه و نیز استمرار وضعیت فعلی سوریه و در اجرای خواسته های سازمان جهانی صهیونیست صورت می گیرد، وی عوامل وهابی آشوبگر در سوریه و مصر را خوارج امروز خواند.




تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 791
بازدید کل : 39043
تعداد مطالب : 326
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دعای عظم البلا
دعای فرج  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
ذکر کاشف الکرب  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
روزشمار فاطمیه سوره قرآن ذکر روزهای هفته پخش زنده حرم انقلاب اسلامی
.  .

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




ابزار های عاشقانه برای وبلاگ

کد زیبا سازی لینک ها



کد کج شدن تصاوير